Fenomen blogerek?

06:22




Fenomen blogerek?

Na czym polega? Dlaczego kobiety(i nie tylko) na całym świecie czytają i zakładają blogi?
Wydaję mi się, że internautki szukają alternatyw dla magazynów modowych, gdzie ubrania (w kosmicznych cenach) prezentowane są przez modelki. Przecież na co dzień rzadko widzimy dziewczyny o idealnej figurze czy w rzeczach z wybiegu. Fenomen blogerek polega na tym, że to zwyczajne dziewczyny w zwyczajnych rzeczach. Właśnie tego szukają internauci: AUTENTYCZNOŚCI. Szukają dziewczyn, które też mają mankamenty figury i które też nie wiedzą w co się ubrać. Szukają blogów autentycznych, prowadzonych przez dziewczyny z którymi mogą się utożsamiać, czerpać inspirację, nawet kopiować. Ja nie mogę żyć bez blogów modowych. Moje ulubione adresy to theblondesalad.com (pomysłowy styl przepięknej włoszki Chiary) i jestemkasia.com (nasza rodzima scena blogowa).
Staram się, aby mój blog żył razem ze mną, aby pokazywał to co chcę przekazać światu, aby był autentyczny.
Jakie inne blogi polecacie? Co was zachwyca w blogosferze? Co według was stanowi fenomen blogerek?  

Kapelusz - stradivarius
Sweter - second-hand

PS Dziękuję bardzo bardzo, jest was coraz więcej na facebook-u. Byłam przeszczęśliwa widząc gdy tylko jednego wieczora liczba wyświetleń bloga przekroczyła pół tysiąca.

Miłego weekendu!




2 komentarze

  1. Olga masz niesamowitą urodę, blogi modowe są teraz coraz bardziej popularne. Pozdrawiam i życzę powodzenia w sieci.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Daily dose of beauty