Jeans addiction - not healed yet

09:15




Cullotes szturmem wtargnęły na wybiegi zeszłego lata. Do tej pory nie schodziły z okłądek, blogów modowych i portali street style'owych. Cullotes czyli model spodni z charakterystycznie rozszerzanymi nogawkami. Moja obsesja na punkcie jeansowych ubrań nie minęła (i chyba nigdy nie minie), a zatem wybrałam kuloty (bo tak brzmi ich polska nazwa) właśnie z jeansu, przez to niecodzienny krój staje się bardziej ready-to-wear. Zestawione z klasykami (biały t-shirt, botki i skórzana kurtka) jak dla mnie tworzy outfit całkiem codzienny .

Odkurzyłam dla Was zdjęcia zrobione zeszłej jesieni, gdy kuloty zaczynały pokazywać się coraz częściej. Jak widać trend nie stracił na aktualności,  a podobnie wystrzępione nogawki jeansów mogliśmy obejrzeć w tym roku u Celine. Miłęgo oglądania zdjęć!





Kapelusz/hat - stardivarius, kurtka/jacket - Mango, cullotes - pull&bear, t-shirt - Zara, botki/shoes - Tkmaxx



6 komentarze

  1. Nie mój styl, ale bardzo ładnie to wygląda :3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te spodnie , podobno są bardzo wygodne :)
    http://veryclassyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, zawsze cos nowego czego narazie u nas nie ma *.*

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Daily dose of beauty