Barcelona - lookbook

09:04

Z walizką pełną basicowych rzeczy z Zary i kilkoma perełkami vintage ruszyłam do Barcelony. Oto krótki lookbook z moimi słonecznymi stylizacjami prosto z Hiszpanii. 

 W stylu grunge najwygodniej, a przede wszystkim nie ma problemu z dopasowaniem góry do dołu - sukienka rozwiązuje sytuację. 

Do pełnego mozaiek parku Guell wybrałam geometryczną sukienkę, prosty wzór i rozszerzany krój zapewniły stylowy look.

 Na przechadzki po zatłoczonej Rambli czy klimatycznym Poble Espanol potrzebne są wygodne buty. Do neonowych sneakersów założyłam szorty w kontrastujący wzór, taki zestaw nie potrzebuje konkurencji zatem dopełniłam go basicowym t-shirtem. 



Zwiedzając port w Barcelonie postawiłam na luźne, wzorzyste spodnie z miękkiego jeansu oraz pojemną torbę worek, w cudnym kolorze złamanej bieli. 


Więcej looków i zdjęć do znalezienia na moim instagramowym koncie (link z boku bloga).

 


0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Daily dose of beauty