Last minute!

11:53



Jak zwykle na wszystko brakuje mi czasu. Za dużo pomysłów, za mało czasu. Pakowanie też zawsze odkładam na ostatnią chwilę. Dość często wyjeżdżam i wypracowałam sobie zasady pakowania (oczywiście tuż przed wyjazdem!) 




No.1.
Jedna "góra" (t-shirt, koszula) przypada na jeden dzień wyjazdu.

No.2.
Jeden "dół" (spodnie. spódnica) przypada na trzy "góry".

No.3.
Na każdy tydzień wyjazdu zabieram dodatkowo dwie "góry" i jeden "dół" (na wypadek plam i innych okoliczności).



No.4. 
Aby czuć się dobrze na wyjeździe zabieram kolory i materiały, które noszę na co dzień. (no bo co ja zrobię z różową sztruksową spódnicą, którą noszę raz do roku? Takie ekscesy zostawiam na domowe eksperymenty...) 



No.5. 
Często mam ograniczoną wagę i wielkość walizki, dlatego pilnuję, aby zabrać jeden kolor biżuterii (tak, aby wszystko do siebie pasowało). Gdy wymaga tego sytuacja zakładam więcej, a gdy ma być bardziej casual zdejmuję i zostaje tylko przy zegarku.


No.6. 
Zestaw ratunkowy: torebka, okulary przeciwsłoneczne i gadżeciarskie dodatki (tutaj broszki). Ratują nudne stylizacje, a czasem sprawiają, że wyglądam odpowiednio do okazji. 



Jutro możecie się spodziewać pierwszych efektów współpracy z aboveimperfections.
Followujcie mnie na snapchacie: olga_kraska, aby być z nami na bieżąco!

Trzymajcie się ciepło!




1 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Daily dose of beauty